Trainingen

Agressiehantering

Training ID: 001

Agressie is tegenwoordig een hot item. Helaas ook steeds vaker op de werkvloer. In de Agressiehantering training besteden we aandacht aan diverse vormen van agressie, hoe deze te herkennen en hoe er adequaat mee om te gaan. Met de juiste houding en gereedschappen kunt u met zelfvertrouwen agressievolle situatie hanteren en voorkomen.

Doelgroep
Deze training is vooral bedoeld voor medewerkers in de dienstverlenende sector.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Assertiviteitstraining

Training ID: 002

Zeggen wat u denkt, wie droomt hier niet van? Vaak zegt u juist niet wat u denkt uit angst iemand voor het hoofd te stoten of omdat u bang bent voor een conflict.

Als u steeds in situaties op uw werk terechtkomt waarin u geen ‘nee’ durft te zeggen, dan is het tijd voor het volgen van een assertiviteitstraining.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

 

Communiceren met resultaat

Training ID: 004

Deze training is bedoeld voor u als manager of medewerker indien u zich duidelijk(er) wilt uitdrukken en uw communicatieve vaardigheden verder wilt ontwikkelen. Als u meer invloed wenst in uw manier van communiceren op het werk, dan is deze communicatietraining een waardevolle investering.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Feedbacktraining

Training ID: 005

Het ontvangen en geven van feedback is een waardevol hulpmiddel om na te gaan of u aan de ander ook hebt overgebracht wat u wilde overbrengen en welke uitwerking dit heeft op de ander. Van feedback kunnen we leren, als u de reacties van anderen wilt gebruiken als spiegel van uw eigen functioneren. U krijgt meer inzicht in uw eigen manier van handelen. Feedback geven en ontvangen is een vaardigheid die iedereen kan leren.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Klantgericht communiceren

Training ID: 006

U wilt zich als organisatie op positieve wijze onderscheiden door voortdurend een goede indruk op uw (toekomstige) klanten te maken. Goed klantgericht communiceren is daarbij essentieel. Tijdens de training leert u, aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden, hoe u verbetering kunt aanbrengen in de dagelijkse invulling van klantgericht communiceren.

Doelgroep:
Voor iedereen die zijn of haar manier van klantgericht communiceren wil professionaliseren.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Managementtraining

Training ID: 007

Als leidinggevende bent U niet meer zo zeer bezig met de inhoud van het vak, maar wel met organiseren, het bewaken van de voortgang, veranderingen implementeren, delegeren en uw team aansturen. U hebt een grote verantwoordelijkheid en kunt in zekere zin uw koers zelf bepalen. Veel managers zijn als het ware ‘gerold’ in hun nieuwe leidinggevende positie en doen veel zaken op hun gevoel of ervaring. Na verloop van tijd kan de wens ontstaan, het functioneren in een kader te plaatsen en feedback te krijgen. De managementtraining van Houthoff maakt uw eigen functioneren inzichterlijk en helpt u uw management stijl te verbeteren.

Doelgroep:
Wanneer u nog niet zo lang leidinggevende bent en uw stijl van leidinggeven wilt verbeteren of leiding wilt gaan geven.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Solliciteren voor hoger opgeleiden individuele training

Training ID: 008

Een sollicitatietraining voor hoger opgeleiden in de vorm van persoonlijke coaching. Het is slim om jezelf te laten begeleiden bij het solliciteren. Het is een investering in een goede start op de arbeidsmarkt of een investering in een vervolg van je loopbaan.

Doelgroep:
Voor u als hoger opgeleide als u op zoek bent naar een praktisch toepasbare sollicitatietraining met aandacht is voor uw specifieke situatie.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Teambuilding

Training ID: 009

Teambuilding betekent het samenvoegen van talenten in een team die elkaar aanvullen en versterken zodat er ‘synergie’ ontstaat. De uitdaging ligt in de vraag: ‘welke factoren bepalen het succes van mijn team?’ Teambuilding wordt ingezet als middel om de effectiviteit en de onderlinge binding van een (nieuw) team te versterken. Bij teambuilding gaan wij in het voortraject samen met u aan de slag; wat speelt er precies, waar liggen de knelpunten en wat is het gewenste eindresultaat.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Telefoontraining

Training ID: 010

Het eerste contact tussen een onderneming en de klant is bijna altijd een telefonisch contact. Toegankelijk, eenvoudig, cliëntgericht en veilig, dát is telefonisch contact. Mensen die informatie of advies zoeken grijpen daarom vaak eerst naar de telefoon. In veel situaties is telefonische communicatie een volwaardige vorm van contact. Wij helpen u de kwaliteit van de telefonische dienstverlening te verbeteren.

Doelgroep:
Voor callcenters, telefonistes/receptionistes, baliemedewerkers, secretaresses, verkopers en helpdeskmedewerkers.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Timemanagement

Training ID: 011

Wilt u weer overzicht krijgen over uw tijdsindeling en niet langer geleefd worden door uw agenda? In de training timemanagement gaan we aan de slag met het stellen van prioriteiten, het omgaan met tijdverslinders maar ook kijken we kritisch naar uw eigen gedrag zoals uitstellen, grenzen stellen en delegeren.

Doelgroep:
Teams, directies, managers, projectleiders en medewerkers die het gevoel hebben voortdurend in strijd te zijn met de klok, altijd haast hebben en hun tijd efficiënter willen gebruiken.

Meer info

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:

Training ID Naam trainingen Instructeur Locatie Tijd
001 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00
002 Physics Mr Jordan HB290 09.00-12.00
003 Chemistry MS Casper Gj989 13.00-15.00
004 Biology John Doe T660 13.00-16.00
005 Calculus NIbh Cras T250 09.00-12.00
006 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00
007 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00
008 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00
009 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00
010 Calculus NIbh Cras T250 13.00-16.00