Telefoontraining open inschrijving

Telefoontraining open inschrijving

Training ID: 010C


Het eerste contact tussen een onderneming en de klant is bijna altijd een telefonisch contact.

Twee miljoen gesprekken per dag komen niet bij de juiste persoon!

Slechts 23 % van de telefoontjes die bij een centrale binnenkomen worden binnen de irritatiegrens beantwoord!

Gemiddeld 45 % van de gesprekken wordt verkeerd doorverbonden!

Toegankelijk, eenvoudig, cliëntgericht en veilig, dát is telefonisch contact. Mensen die informatie of advies zoeken grijpen daarom vaak eerst naar de telefoon. In veel situaties is telefonische communicatie een volwaardige vorm van contact.

De bereikbaarheid van uw onderneming, de klantvriendelijkheid van uw medewerkers en een efficiënte methode voor het afhandelen van orders, het doorverbinden of het correct beantwoorden van vragen, zijn van essentieel belang voor uw onderneming. De kwaliteit van de telefonische dienstverlening vormt immers een geheel met de totale service van uw organisatie.
Wilt u eerst testen wat de huidige kwaliteit van uw eigen manier van telefoneren of die van uw collega is? Doe dan de telefoontest.

Voor wie

Voor callcenters, telefonistes/receptionistes, baliemedewerkers, secretaresses, verkopers en helpdeskmedewerkers.

Locatie

Bij Houthoff of theater en zalencentrum ‘Dakota’ beiden in Den Haag. De keuze van de locatie is voor ons afhankelijk van het aantal deelnemers.

Investering

Per deelnemer € 535,00 inclusief lesmateriaal en het dagarrangement, BTW wordt niet berekend.

Inlichtingen

Voor verdere informatie of vragen kunt u contact opnemen met ons kantoor: 070-3623617 of e-mail: info@houthofftrainingen.nl.

Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Trainer:

Laat een bericht achter