Klantgericht communiceren
Training ID: 006

Tijdens de training leert u, aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden, hoe u verbetering kunt aanbrengen in de dagelijkse invulling van klantgericht communiceren.
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor iedereen die zijn of haar manier van klantgericht communiceren wil professionaliseren.
Doel en resultaat van de training
- Het inpassen van klantgericht communiceren binnen de dagelijkse contacten met klanten
- Effectief omgaan met storingen en conflicten in de communicatie met klanten
- Samenwerken met anderen, de naaste collega’s, alsmede met andere afdelingen
Inhoud van de training
- Wat is precies klantgericht werken en wat is het belang hiervan?
- Bewust worden van de huidige stijl van communiceren met klanten
- Gericht werken aan verbeterpunten
- Verantwoording nemen bij het oplossen van problemen
- De verwachting van de klant overtreffen
- Actief luisteren, (door)vragen, samenvatten en checken
- Bewust zijn van de eigen non-verbale communicatie en signalen die u (onbewust) uitzendt
- Het bereiken van een optimaal klantencontact
- Van een klacht een kans maken
- Persoonlijk actieplan met resultaatgerichte afspraken
Advies en afspraken maken
Voor vragen over de training Klantgericht Communiceren en voor het maken van een afspraak staan onze opleidingsadviseurs u graag te woord, telefoonnummer 070 – 3623617.
Inlichtingen
Voor verdere informatie of vragen kunt u contact opnemen met ons kantoor in Den Haag: 070 3623617 of e-mail: info@houthofftrainingen.nl. Ook kunt u ons aanvraagformulier invullen.
Tijd: 13.00-16.00Locatie: | Instructeur:
Laat een bericht achter
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.